Lördag

0kommentarer

Hej!

Alltså hit vad länge sen jag bloggade. Har helt enkelt inte haft tid :)
Men nu har jag minsann tid. :)
Ska börja blogga igen.

Konstigt att jag sitter hemma en Lördag kväll, men jag måste erkänna att det är svinskönt att vara hemma och bara ta det lungt, kolla lite tv och mänkka :D Sen senare kanske jag ska fara å Cruisa med Madde och Janne som har fått körkort. :) Men vi får se, inte helt säkert ännu.

Mycket har hänt sen jag senast bloggade.

Har börjat övningsköra, har en egen bil :) Tvättade den idag förresten. Sen har jag tonat rutorna på den för nån vecka sen. Kan ta bild och lägga in någon dag. :)

Bytt rum till vindan, tapitserat om och målat.

Varit i Turkiet!! :D
Helt underbart var det där :)


Jag i Turkiet, tog bild från hotellets balkong :)


Jag o en liten sköldpadda :)


Milton (min lillebror) med ankungen :)

Orkar inte lägga in fler bilder nu. Finns annars på Facebook, dom som är vän med mig får kolla :)

Just nu har vi praktik i skolan, men det går inte så bra =/ Har haft otur med varje praktikplats.
Nu ska jag ta och äta något, är svinhungrig.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej