Är sjuk och har tråkigt

0kommentarer

Visste du...

att jag vill ha
- piercing i läppen
att min senaste kyss - var igår :)
att jag inte gillar - oärliga människor
att min bästa vän är - som en syster för mig :)


att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar
- om sånt de inte vet någonting om
att kärlek är
- väldigt komlicerat MEN underbart :)
att jag gillar att - sova duscha och äta :D

att jag alltid kommer att - vara den jag är.
att jag är förälskad i
- Philip <3
att sist jag grät var
- igår
att min mobiltelefon är
- bäst
att när jag vaknar på morgonen
- snoozar jag typ en kvart
att innan jag går och lägger mig
- tänker jag på människor jag inte träffat på länge
att idag har jag
- varit hemma för jag är sjuk
att jag just nu tänker på
- att köpa en alla hjärtans dag present till Madde S :)
att i kväll ska jag
- Förhoppningsvis fara till Philip en snabbis
att i morgon ska jag
- stanna hemma och bli frisk
att jag hoppas
- att jag ska bli frisk så fort somm möjligt
att nu ska jag - lägga mig i sängen.

Kommentera

Publiceras ej