Torsdag

0kommentarer

God Morgon!

Nu förtiden är jag ganska pigg på morgonen, går och lägger mig vid 21 - 22 tiden och vaknar halv 7. Klär på mig och äter sedan frukost. Sen så har jag mycket tid över att fixa håret, sminka mig om jag ska göra det och borsta tänderna. Och efter de har jag ännu hur mycket som helst tid kvar. Förut var jag tvungen att stressa som fan hela tiden. Men de går ihop nu :D

Iallafall. Idag är det Torsdag, vi ska ha prov i Inköp & Varuhantering. Blää vad jobbigt, enmassa räkna marginal och moms hit och dit. Jobbigt :) Och imorgon är det Fredag igen.. Gud vad veckorna går snabbt. Helt läskigt snabbt =) men det är ju bra, då blir man ju snabbare 18 ;) haha..

Nu ska jag ta och gå och brosta tänderna sen stoppa på lite smink.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej