Yes Man

0kommentarer

Hello!

Har alldeles just kollat på nya filmen Yes Man. Jim Carrey är med i den, och han spelar Carl som går med i en slags "klubb" där man måste säga Ja till allt. Om jag tillexempel hade frågat honom om han vill ge mig pengar så måste han säga Ja, vare sig han vill eller inte. Ändå ganska dumt, men ändå inte :P
Filmen var iallafall bra, skrattade lite grann. Rekommenderar er att se den om ni inte gjort det =)

Nu ska jag ta och kolla på Tv.nu ifall det kommer något bra på tv nu klockan 21.
Annars blir det nog och kolla på någon annan film, har några stycken att välja mellan =)

Passar också på nu att stoppa in 2 bilder på mina uttöjningar när jag nu har laddat in bilderna från telefonen till datorn.


4mm i högra örat


3mm i vänstra örat



Och här kommer en bild på
Mig, och jag vet att jag ser sur ut,
men det kan jag säga att jag inte var.
=P

Ha en trevlig söndagskväll.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej