Torsdag

0kommentarer

Hej!

Sitter i skolan, i datorsalen. Har ingen lektion just nu förrän 10.40, då har vi Svenska. I Svenska håller vi på å kollar på en jätte konstig film. Fattar typ inget av den. Enmassa komplicerade ord.

Igår var hela kvällen helt konstig, först bastade jag, sen var jag med Elin, Milton å Erica i mitt rum, då helt plötsligt fick jag jätte ont i benet och kunde inte stiga upp. Då Tror jag att jag somnade. Sen vaknade jag och fattade ingenting. =P

Idag slutar jag kl 13.10 så då tar jag nog bussen hem å sedan väntar på att Madde slutar, så tar jag cykeln till stan. Ska vara med Madde o Johanna idag efter skolan =D. Vi ska fara till C.O Persson och jag ska köpa ett större uttöjnings smycke och sen ska vi till Biblioteket. Jag ska ta och låna Twilight böckerna. Alla säger att dom är sååå bra, så ska ta och läsa :D Sen får vi se vad som händer ( och fötter) hehe...

Nu ska jag ta och kolla runt lite här efter information om Tobak, så kanske man blir klar med det arbetet. Så har man det ur världen. =p

Love and Peace

Madde ♥ 

Kommentera

Publiceras ej