Tisdag

0kommentarer

Hej Hej!

Sitter nu i skolan igen på Datorkunskap. Eller näthandel egentligen. :P
Igår på kvällen somnade jag typ just å just vid 22-tiden. Sen vaknade jag en halvtimme senare helt skräckslagen för jag fick ett sms från Karro, har värsta sms-signalen, ensån där clown tuta som tutar 2 ggr. Man håller ju på å skita på sig ;) haha..

Idag kl 15.00 har jag tid till vårdcentralen, ska på lung röntgen. Får se hur det går denna gång då :P Sist gick det inte så bra, kuggade dom där testerna -.-'. Så måste jag nu fara dit och göra om allting. Hoppas att jag får komma dit i tid idag, sist fick jag vänta 40 minuter innan jag fick komma in :@ usch vad man kan bli irriterad när det tar så länge.

Nu ska jag sluta denna lektion, och så har jag värsta håltimmen till kl 12.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej