Söndag

1kommentarer

Tjenaa!

Har just spelat lite TheSims3! shit vad det är roligt :) man kan sitta och spela i flera timmar, man har ingen aning om tiden alls :P de går foort som bara den..

Idag har jag varit ute ganska länge, för jag har nämnligen letat efter stenar(!) jag har nu börjat med min rabatt. Alltså den vart jag sen ska stoppa blommor i, inget annat :P

Hehe, alltid när jag sover, så brukar folk skicka sms till mig, och jag flummat totalt, så ifall nu någon läser detta som har skickat sms till mig mitt i natten, Jag skumar bara! :P haha..

Nu ska jag alldeles snart ta och lägga mig i sängen och läsa "Om Jag Kunde Drömma" jag älskar den boken. Sitter just nu och lyssnar på Raubtier. Fattar inte att jag lyssnar på sånhär skit musik, men dom är fan bra ändå :D:D
Jag skulle aldrig lyssna på sån här musik annars :P

Nu ska jag gå o lägga mig i sängen.

Natti Natti!

Love and Peace

Madde ♥

1 kommentarer

Mia

01 Jun 2009 09:07

Varifrån har du laddat ner sims3? :>

Kommentera

Publiceras ej