Söndag

0kommentarer

Hej och Hallå!

Sitter och lyssnar på en jätte bra låt vid namn Angels Never Die. Den tröttnar man aldrig på :)
Snart ska jag börja plugga till Administrations provet som vi ska ha imorgon. Hojja vad jobbigt.

På tal om igår, hade ju tänkt blogga sen efter senarste inlägget men jag hann aldrig. Jag blev bjuden på "korvfest" fast de fanns ju ingen korv :P hehe.. Men ialafall, där var jag typ tills klockan 1.30 eller nåt sånt. Höll på och somna.
Så for jag hem och sov.

Idag har jag vaknat vi 12 typ. Skönt och sova. När jag vaknade så for jag med mamma till stan. Vi hämtade Emilia och Erica och vi for och kollade på såna där rullskor. Helt konstiga grejjer de där också. Efter de for vi til ica och handlade lite nödvändigheter som godis till kvällen. :D hihi..

Idag har jag även varit med mamma och milton till mommo och hälsat på. Hon gjorde med sin konstiga maskin på mig så mina eksem och allergier kanske förvinner? sedan också så att jag får extra energi så att jag inte är så trött hela tiden. Hoppas att det hjälper. Jag blev helt öm i kroppen efter min "behandling"..

Nu ska jag börja plugga..

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej