Måndag

0kommentarer

God Morgon!

Igår somnade jag typ vid 20 redan :O jag vet. Men det var skönt och sova läääänge! :D
Idag på morgonen när jag kollade hur måga grader det var ute så vad det typ 27.3 eller nåt sånt, shit vad varmt det är alltså! Man dör ju snart av värmeslag. :P

Idag ska jag baka bullar för vi får gäster på kvällen. Moster Doris och Anna kommer och hälsar på. Eller dom ska sova över tills imorgon :) Hoppas att vi lagar jätte god mat idag :D Men det gör vi ju nästan alltid.

Är i datasalen just nu och jag skulle leta reda på mitt och Johannas arbete om Tobak, men dom har försvunnit helt och hållet. För hoppningsvis är dom hemma i något hörn och trycker och väntar på att jag ska hitta dom. hehe...

Nu ska jag ta och plugga lite till provet som vi ska ha om typ en halvtimme.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej