Måndag

0kommentarer

God Morgon!

Är här i skolan, har Samhällskunskap och vi ska skriva om Tobak, Jag och Johanna.
Igår kväll kollade jag på någon kärleksfilm i 3.an, den var väl ändå ganska bra fast det mest var lite äldre människor med i den. Sen somnade jag vid halv 12 tiden någongång. Har sovit jätte gott inatt. Vaknade redan klockan 5 av att solen lyste in genom träpersiennerna, men så såg jag vad klockan var och så somnade jag om och vaknade kl. 7 istället =)

Idag kommer det vara en riktig chill dag här i skolan, som det alltid är på Måndagar. Har bara 2 lektioner till, Administration och FöretagsEkonomi. Sen slutar vi vid typ 11.10. 

Efter det ska jag fara kl 13.00 på Ljusbehandling och sen vet jag inte vad jag ska göra. =P
Jag tror att vi har FöretagsEkonomi prov imorgon, så borde kanske ta och plugga lite. 

Nu ska jag hjälpa Johanna och skriva om Tobak.

Love and Peace

Madde ♥

 

Kommentera

Publiceras ej