Lördag

0kommentarer

Halloj!

Har ni hört idag att det har åskat, har inte kunna blogga för jag har haft datorn stängt och sen har jag varit i stan och handlat lite med familjen.

Håller just nu på och städar, ser ut som ett riktigt bombnedslag här i rummet, kläder överallt och dammtussar som yr här och var. Snart får man ju astma anfall av  tussarna när dom dammar så mycket. Sen måste jag också ta och torka damm från alla mina hyllor. Är nog dags. Jag tror inte att jag har torkat av de dör hyllorna på år och dar. Och det menar jag också. :S

Hm.. Fick just en liten idé om man skulle göra om här i rummet igen, men får se om jag orkar börja konka på allt. Tv:n är ganska tung att flytta på. Men det vore bra om jag flyttade på tv:n så får jag iordning alla sladdar. :)

Nu ska jag fortsätta.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej