Lördag

0kommentarer

Halloj!!

Sitter nu i sängen, funderar om jag ska sätta på ngn bra film och dippa chips :D mums vad gott.
Idag har jag varit i kalix och sprungit runt i stan, så nu har jag ont i benen. =P
Åt just Pondepanna, de var skitgott, fast jag kan ännu inte riktigt tugga ordentligt :P jobbigt..

Btw, så kollade jag en jätte bra film som hette The Reader för någon dag sedan. Den rekommenderar jag starkt. Var bra bra och återligen bra =D

Från och med nu ska jag börja blogga mer, fler gånger per dag. Inte om ngt speciellt men så att jag skriver iallafall, så det inte är så tomt här i bloggen. =)

Och, jag gillar inte detta tangentbord på denna lånedator från Elgiganten som  jag har just nu, går inte så bra att skriva, alla saker är så olika från min egna dator.

Nu ska jag ta och kanske kolla på Revoutionary Road, med Kate Winslet och Leonardo di Caprio!

Love and Peace

Madde ♥
 

Kommentera

Publiceras ej