Kväll

0kommentarer

Hej hej.

Har inte orkat skriva idag, mer än dom där fina orden på förra inlägget. Det är ju sant för guds skull.
Imorgon är det ledigt från skolan, ganska skönt ändå, men saknar Madde, Johanna och karro. <3

Ikväll kommer filmen Click på tv3. Ska nog kolla på den. har hört talas om den förut, men har aldrig tänkt på och kolla på den. Men nu ska jag göra det :) Om jag inte somnar, som jag gjorde igår, hela helgen har jag somnat tidigt :S men vad ska man göra om man är trött som bara den? Sova såklart. Man kan då inte tvinga sig själv att vara uppe om man inte orkar. Man blir ju knäpp då :P

Idag har jag sett filmen Slumdog Millionaire. Den var bra :)

Nu ska jag ta och kolla om det finns något bra på Tv tills Click börjar :P

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej