Kväll

0kommentarer

God Kväll.

Har kommit hem för ett tag sen. Har varit i Luleå med Madde. När vi väl kom fram till Kalix som vi egentligen skulle vara i så tänkte vi att vi hoppar på bussen till luleå och kollar om vi hittar något där. Men icke sa Nicke. Hittade ett diadem. vi var där från typ kl 11.30 till 16.20. Och vi hittade ingenting. Vi gick nästan i alla affärer. Men ja, vad ska man göra om man inte hittar något som man vill ha? :P

Igår på kvällen eller natten snarare sagt for vi och hälsade på Johanna en snabbis. Så testade jag hennes Cruiser cykel och så ramlade jag med den XD fick lite ont i armbågen.. Hahaha.. Men kul var de, för jag hade på mig moppehjälm :P

Sen nu ikväll ska jag nog städa mitt rum. Det ser vekligen ut som ett bombnedslag. Har fullt med reklam högar på golvet och kläder överallt. Och damm flera hundra miljoner kilo när våran dammsugare gick sönder :/ Så det går inte så bra att stor-städa. :(

Igår kom en liten igelkott på besök, tog lite foton på den. Lägger in dom. :)

Nu ska jag kolla om jag orkar börja städa såhär på kvälls-kvisten ;)

Love and Peace

Madde ♥


Kommentera

Publiceras ej