Torsdag

0kommentarer

Halloj!
Var just och åt Rotmos och Fläsklägg, gud vad det är mättande gott =) Förut tyckte jag inte om det, men nu på senare dagar har man ju börjat gilla det =D

Vad har jag annars gjort idag då?
Jo Ida sov ju över här hos mig igår när mamma lade löshåret, :P så på morgonen vaknade vi, fan vad segt det var att stiga upp :p Vid 20 i 8 så trallade vi till bussen så kom vi till skolan sen. På morgonen hade vi matte, fick tillbaka provet som vi gjorde igår, det gick inge bra =( Hojja.
Jo förresten, omg vad jag har varit trött hela dagen idag, har typ på alla håltimmar sovit..
Sen har jag ätit 2 gånger också, gott var de :D

När jag kom hem gick jag och sov, som vanligt då. Sen vaknade jag, å nu sitter jag här.

Nej, nu ska jag ta och hjälpa mamma att hitta saker till Tositori, hon ska ha ett bord där.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej