Torsdag

0kommentarer

God Morgon!
Sitter här, har vaknat för ca 1 timme sen. Har sovmorgon ändå tills 12.15, men vi ska bara på mässa så blir nog ingen skola för mig idag. Känns ganska onödigt att fara dit eftersom jag var där igår =).
Ska börja fixa mig på ett tag, ska platta håret, sminka mig å stoppa på kläder, för idag ska jag till Karungi =D

Herreje vilken sjuk dröm jag hade inatt, kommer inte ihåg exakt, men sjuk var den. Handlade typ om att jag skulle lysa med en ficklampa på något så skulle det försvinna, nåt sånt där mystiskt. Sen om enmassa konstiga människor. haha så går de när man kollar på Reaper ;) hehe..



Nåniiin, nu ska jag börja klä på mig å så, måste till Affären också en sväng innan man far ut till skogslivet :P hihi..
Vet ej om jag skriver mer idag, men isåfall får ni ha en jätte bra Torsdag! =)

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej