Söndag

0kommentarer

God Morgon!
Ni har väl kommit ihåg att flytta klockan 1 timme framåt? hehe, de har jag ;)
Idag är jag ensam hemma hela dagen typ, ska ta och laga tacos sen senare.
Lyssnar på musik, det dunkar typ i hela huset, hehe okej inte i hela huset, men i mitt rum =D

Igår gjorde jag väl inte så värst mycket, sov typ hela dagen, var så trött. Sedan ringde moster Evelina å sa att hon var i en affär där vart de var värsta utförsäljningen, å dom hade snygga jeans där, så jag ska få 2 par jeans =) najs!
Tack moster! :)

Funderade ifall jag nu skulle gå till ica å handla de jag behöver till tacosen så jag sen kan laga när jag blir hungrig, och sen när jag blivr hungrig igen så kan jag värma =D jo ska nog göra så. Bara lite jobbigt å gå till ica, hehe jag är en latmask jag vet :D

Ska nu klä på mig å fixa lite sen far jag till Ica, ha en fortsatt bra dag, får se ifall jag skriver mer sen.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej