Måndag igen.

0kommentarer

Hej å hallå!

Har inte tänkt på å blogga förrän nu. Idag har jag slutat vid 11, tog 12 bussen hem å sen vid 13 så for jag till Ljusbeh. Jag måste säga att ljusbehandling verkligen hjälper när man har dålig hud. Om jag själv får säga så har den blivit mycket bättre =) Jag är gladd över att jag for då till sunderbyn å fick börja ljusbeh. igen.
Hihi, så får man en snygg brun färg i ansiktet också ;)

Det var min dag, har ätit lax och potatis idag till middag, det var väl ganska gott. Måste börja komma på nya maträtter, för vi äter ganska ofta tycker jag, kyckling, o lax å sånt. Å ifall man lagar sånt väldigt ofta så blir man tillslut less på de. Jag har börja känna så lite mot just lax. Hojja. Men det går ju att äta annars. Bara just de att man blir lite less.

Nu om några sekunder börjar Unga Mödrar, man kanske skulle kolla. Är ändå ganska intressant å se hur ungdomar klarar av själv att ta hand om barn. Själv vet jag att jag aldrig skulle klara av att ta hand om ett barn nu. Jag är ju ett barn själv! Jag har ju nästan inte ens fått uppleva min ungdom ännu. Så nu vet ni de. :P

Måste plugga ikv också, ska ha imorgon prov i FöretagsEkonomi, de var typ 5 olika kapitel tror ja, fyfaaaan.
Nu börjar unga mödrar.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej