Lista

0kommentarer

Lovar du att vara ärlig? Ja, visst.

Du heter: Madelene

Smeknamn: Madde

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Almost Lover

Beroende av: Min mobil

Vad tror folk om dig?: Snäll tjej?

Stämmer det?: Jo, ganska så bra :)

Vad får du oftast komplimanger för?: Håret? kläder?

Vad säger du för att imponera på någon?: vet inte =P

Hur imponerar man på dig?: Säg de rätta orden

Brukar du skratta för dig själv?: Jo när jag är övertrött :P

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från ida, Nä, med ponte.

Var bor du?: Haparanda

Trivs du där?: Nja, vill bo i en större stad med mer folk

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, cider

Brukar du bli för full: Nån gång, kanske

Är du allergisk mot något: Lite allt möjligt

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Madde, eller hallå

Antal timmar sömn inatt: 8

Brukar du komma i tid: För det mesta =)

När mår du bra: När allt är bra med allt o alla

När blev du fotad senast: Don't remember

Hur känner du dig nu: Glaad :D

Vanligaste färg på dina kläder:  Såå olika

Vad tycker du om fötter: Andras är väl de inge fel på, men gillar inte mina :P

Vad saknar du: Jag saknar Wille just nu =P

Hade du en bra kväll igår: Joo ;)

Favorit dryck på morgonen: O'boy

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: Tidigt :D

Är du blyg?: Ja, ganska

Sysslar du med någon idrott: Neej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo, ibland

Har du spytt offentligt: haha joo

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Lite allt möjligt :P

Är du nöjd med ditt liv: Ja, =)

Är du bortskämd: Jo, det måste jag erkänna att jag tycker.

Vad gör du i morgon: Är med Wille förhoppningsvis =)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen

Vad längtar du till?: Sommar o sol

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, de är de bästa som finns <3

Vad använder du för shampoo?: Garnier

Hur gammal är du:  16 och ett halvt

Tycker du om någon just nu: Ja :)

Gröna eller röda äpplen: Inga alls :P

Gillar du golf: Nää

Vilken tid gick du upp idag: vid 7

Har du sovit i din egna säng inatt: Jaos

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Såklart

När grät du senast: Vaknade mitt i natten av nån dröm för nån natt sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa mer kläder

Bär du glasögon eller linser: Jaa

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det tycker jag inte.

Har du piercing: Ja, naveln.

Vill du gifta dig: Jo, vill väl nästan alla :P

Vill du ha barn: Ja, men inte nu.

Solar du ofta: 3 ggr/ vecka, ljusbehandling

Är du bra på att laga mat: Ja, Tacos är min bästa maträtt.

Är du flygrädd: Nja lite kanske.

Hur vig är du: Inte så jätte vig. :P

Är du musikalisk?: Aaa visst ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk,

Vilken är din favoritglass: GB vaniljglass med jordgubbs-sylt. Mums!

Tror du på ett liv efter döden: Kanske.

Tycker du om sushi: Helt ok.

Vad äter du helst när du ser på film: Chips

Har du tandläkarskräck: Nää

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon?

Vilken ögonfärg har du: Brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, har jag väl

Biter du på naglarna: Nää

Röker du: (A)

Hur ofta tränar/motionerar du: Inte så ofta :P

Kommentera

Publiceras ej