Kaos

0kommentarer

Halloj!
Jag vill be om förlåtelse att min blogg just nu ser ut som den gör, men jag ska försöka fixa den så fort jag kan. Ska be om lite hjälp sen nångång. Men nu orkar jag inte hålla på nåmer. Har hållit på igår kväll å nu. Det är ganska jobbigt, sen är bloggen nu så bred, vet inte hur jag ska få den mindre. Får kolla på andras bloggar å försöka fixa så gott jag kan själv med mina "kunskaper". Hihi.. Nog om det.

Idag hade vi FöretegsEkonomi prov, det gick ändå ganska bra. Tycker jag iallafalll. Skulle bli ganska besviken om jag inte ens fick G, men det borde jag då få. Skoldagen gick ganska segt, och när vi hade näst sista lektionen, Matte, var jag så trött så trött att jag började hitta på sånger. Karro o Johanna har hört dom =) tihi..

Nu ska jag ta och hitta på ngt att göra så jag inte somnar, så jag kan somna sen på kvällen när det blir dags att sova, kanske man skulle ta och verkliegn storstäda mitt rum? tar nog ett bra tag ändå, sen ska jag ta och kolla på¨Vänner kl 19, Rosing's program kl 20, och Desperate Housewives kl 21. Har en riktig Tv-Kväll =) ska nog poppa pop-corn också. ;)

Ni får ha en fortsatt trevlig dag.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej