Hello!

0kommentarer

Hej!
Denna söndag har jag inte gjort mycket mer än å sovit. Har sovit hela dagen, drömt enmassa konstiga drömmar om husvagnar å hundvalpar =) guud vad söta dom var. =P
Har ätit fläskfilé och potatisgratäng, det var gott =)
Ruggigt lyxig mat jag har ätit hela helgen =) gott hare varit, tror jag iaf. min smaksinne har inte kommit tillbaka riktigt ordentligt ännu, men all mat som dom lagar här hemma är ju helt underbar. Nästan iallafall. ;)

Denna helg har varit väldigt lugn och skön, har tagit det väldigt lungt och känner nu att jag börjar bli friskare, behöver inte snyta mig 100 miljoner gånger per dag nåmer, och hostan, ja den är väl lite som den är, men det börjar bli bättre som tur är.

Imorgon har jag utvecklings-samtal från 14.30-15.00 får se hur de går, är inte så orolig, hehe...
Får se vad som händer i veckan, Wille kommer tillbaka från sin resa =D jippii, saknar honom så mkt <3

Nu ska jag ta och fortsätta å kolla på reaper.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej