Hej

0kommentarer

Halloj!
Denna dag har tillbringats i skolan hela dagen typ, har haft flera jobbiga lektioner och sen har jag ätit köttfärssoppa. Smakade väl sådär, men gick ner iaf. Var gott å få lite mat i magen =)

När jag slutade kl 14.00 kom mamma och hämtade mig, vi for till Tositori eftersom hon har bord där och säljer enmassa saker, så träffade jag två mörkhyade män som frågade om jag visste någon som sålde högtalare till datorn, så börja jag fundera på att jag inte använder mina som jag har i mitt rum. Så jag berättade för dom att jag har ett par som jag kan sälja för ett lagomt pris eftersom jag ändå inte använder dom. Så åkte jag hem och hämtade högtalarna, så sålde jag högtalarna till dom för 15€. Det var ganska bra ändå, för själv hade jag betalat 195 kr för dom. Så jag gick ändå inte så värst minus på den resan. Sen växlade jag dom där 15€ så fick jag 180 kr. Fatta bra euro kurs, men inte bra ifall man skulle växla kronor till euro.

Ikväll blir det att kolla på Den rätte för rosing och sen Desperate Housewives. Sen blir det nog å sova. Skönt att somna tidigt.
Somnade igår också 21.30. Fatta skönt å sova tidigt. Så får man sin skönhetssömn ;)

Nämen nu ska jag ta och kolla lite Reaper.

Ha de bra så länge!!

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej