Torsdag

0kommentarer

Hejsan!

Idag är det torsdag, jag har vaknat för lite mindre än 1 timme sen, och jag försöker få tag i Johanna. Vi ska nämnligen fara och kolla på stundenterna som idag tar studenten :P Men jag hade måsta köpa en blomma till en vän som idag tar studenten som verkligen förtjänar en liten blomma av mig.
Ja, jag försöker få tag i Johanna för hon ska komma till mig om typ en kvart, men vi måste hinna hämta blommor från blomaffären innan klockan 13, då allt börjar på FolketsHus. Får se om vi hinner. Nog för att vi ska cykla, men ändå. Man kan aldrig vara För säker.

Mitt hår ser just nu ut som en krulltott. Hade 4 flätor igår i håret, och nu ser de ut som de gör... : / 
Jaja, nu ska jag ringa Johanna än en gång och fråga om hon kan komma lite tidigare.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej