Tisdag

0kommentarer

Voi herreguud vad veckorna går fort alltså. Nästa vekca på fredag blir det sommarlov! Sen veckan efter de börjar jag och jobba (: Vad rooligt

På morgonen cyklade jag till Johanna, skulle väcka henne, men hon hade vaknat innan jag hann komma dit, så det har varit en liten extra cykelrunda idag förut till rajalla då, eftersom jag skulle fara dit i vilken fall som helst :P
Idag har jag köpt nya skor från H&M när vi hade flera timmars håltimme, Jag, Johanna och Karro cyklade till Rajalla och gick runt där :P Åt en munk från Arnolds också, mumsigt :D

Joo, nu har mamma lagat mina leggins också, så nu är det inget hål i dem nåmer :) fatta bra deal jag gjorde med dom alltså :D:D

Nu ska jag ladda in lite bilder från kameran till datorn.

Love and Peace

Madde ♥ 

Kommentera

Publiceras ej