Skolan

0kommentarer

Hejsan Hoppsan.

Ny är jag i skolan, har Administration och vi är i datasalen.
 
Hej, Johanna här :D  Madde for och snacka betyg med läraren så jag gästbloggar lite (; Ni ska bara veta hur rolig Madde är, man har alltid så roligt med henne överallt och hon är såååå snäll. ;) tänkte bara ta och säga det så ni vet. :D hehe.  Och det går säkert bra för henne i skolan, den här administrationen fattar hon mer av än vad jag gör. hihi! ;) annars är det tvärtom! haha, nej jag skoja bara. Jag är bara lite mer pluggis än vad hon är, men båda har lika bra Brain annars, eller kanske att Madde har bättre... (snyft) om ni vill veta vem jag är, Jaaadu jag är en av Maddes bästa vänner och går i samma klass som hon, alltså Handels. Och ni ska bara veta att det programmet är SVINBRA!! så ni som går i högstadiet, fundera på saken! (;
Jag bor i Mattila i ett stort hus och madde tycker om att komma och hälsa på mig ibland! (; (nog för att jag inte har frågat henne men antagligen när hon kom till mig i morse också)

Men nu kom jag tillbaka och har slutat lektionen, så Heippa

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej