Lördag

0kommentarer

Tjinixen!

Har varit och kollat på när Achberg o den den andra gubben idag promenerade till Hanna's Cafe. Vad intressant! Not!
Men iallafall, jag älskar Twilight. Det har jag kommit fram till, redan för länge sen, men nu först har jag börjat ja, vad man nu ska säga. När jag först såg filmen älskade jag den, men nu när jag läser första boken, älskar jag den ännu mera. Väntar tills andra filmen New Moon kommer ut och sen ska jag köpa de 3 andra böckerna i pocketformat, för de är inte lika dyra, men ja. Jag älskar Twilight. Punkt slut.

Över till något annat, idag på morgonen Snöade det! Usch å fy. Det ska ju vara kommar, inte snö :S Och nu snart ska jag äta Grillmat för första gången på detta år. :D mums vad det ska bli gott, eller det är nog grillspett, men dom ska ju grillas såå...

Ja, och imorgon ska jag fara till Torget och titta när Raubtier ska spela! :D kuligt kuligt, dom är ju ändå ganska bra, iallafall Hjärteblod ;P

Love and Peace

Ms M ♥

Kommentera

Publiceras ej