Kväll

0kommentarer

God Kväll!

Sitter här och lyssnar på musik. Musik är helt bra. :D haha. de där blev fel, men de är skönt o lyssna på musik :)
Idag har jag varit med Madde o Petra o kollat på Aschberg o Gert när dom har kommit till Haparanda. "Storstaden Haparanda" jo visst. :P haha. Usch dom stekte bisamråtta där, blää vad äckligt! Mamma var som en paparazzi och tog enmassa bildern, får se om jag kanske sen senare nån dag kan stoppa in nån bild :P Tyvärr hann jag inte se raubtier :(

Har tidigare för jag träffade Maddan o Petra fixat blombänken, nu är den på ett bättre ställe än före. Den är efter husväggen istället för mitt på gräsmattan :D haha

Nu ska jag ta och kolla på tv om de kommer nå bra, har ju läst ut Twilight, så kan inte läsa nåmer, nu är det ara att vänta på de andra böckerna. :D hoppas att de inte tar allt för länge innan de kommer ut. :D I love them!

Nu ska jag röra mig till sängen å kolla om det kommer nåt bra på tv :P

Love and Peace

Ms M ♥

Kommentera

Publiceras ej