Jag är kär

0kommentarer

Hojja. Fattar inte att man kan bli så lycklig av att bara titta på en film. Eller läsa en bok eller två.
I "Om jag kunde drömma" (första twilightboken) finns så mycket kärlek, så det är inte sant. Läs den!
Har redan läst andra boken "När jag hör din röst", men jag ska köpa den iallafall. Så ska jag läsa alla 4 böckerna med jämna mellanrum. Dom är så bra. Skulle själv vilja bli inlove i en vampyr. Spelar ingen roll om man utsätts för fara hela tiden. Man vet att han är där och skyddar en hela tiden. Helt underbart. Kalla mig för tönt! Jag bryr mig inte. Jag tycker iallafall så. Och jag tycker att man ska få ha sina egna åsikter.

Dessutom är det mycket bättre och tycka om en jätte bra bok eller film. För dom kan inte svika en som vanliga killar gör. Därför är böckerna och filmerna BÄST!

Jag bara längtar tills jag får köpa tredje och fjärde boken. tredje vet jag att den kommer nu 15.e juli :D så det är ju bra :D
Men så länge vi båda andas vet jag inte när den kommer i pocketformat. Den finns ju redan som inbunden men jag vill ha den i pocket. Dels för att det är mycket billigare och dels för att det inte tar så mkt plats i hyllan. Hehe..

Nu ska jag ta och kolla vad jag ska hitta på. Lyssnar nu iallafall på Let Me Sign. En bra låt som kommer just från Twilight filmen. Oj, nu blev det mycket text :P bra de! Så får ni ngt att läsa ;)

Ska nog ta och städa, är ganska smutsigt här i mitt rum.


Bella, I won’t let anything hurt you — not even yourself. I won’t let go of you once, I promise. /Edward

Bella, jag kommer inte låta någon skada dig- inte ens dig själv. Jag kommer inte släppa taget om dig, jag lovar. /Edward.


When someone wants to kill you, you’re brave as a lion — and then when someone mentions dancing… /Edward

När någon vill döda dig, då är du modig som ett lejon-och när någon nämner dans.../Edward


That’s the beautiful thing about being human. Things change. /Edward

Det är den vackra saken med att vara människa. Saker förändras./ Edward


If you let anything happen to yourself— anything at all — I’m holding you personally responsible. Do you understand that? /Edward

I love you. I will always love you, no matter what happens now. /Bella


-And so the lion fell in love with the lamb…/Edward

-What a stupid lamb./Bella

-What a sick, masochistic lion. /Edward

 

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej