Torsdag

0kommentarer

Hejsan alla Glada :)

Sitter just nu på jobbet, tänkte passa på och blogga lite, har inte varit så mkt framför datorn hemma som jag brukar, har typ när jag kommit hem ätit sen lagt mig i sängen, kollat på tv, och sen sovit. Så har jag levt i 3 veckor. Imorgon är det sista dagen här på Station, tänk vad 3 veckor har gått snabbt. Plus att jag fyller år om 1 månad och 6 dagar :)

Jo, jag var igår och tog blodprov, så ringde mamma dit på kvällskvisten, så hade svaret kommit, har inga vitaminbrister eller nåt, är frisk som en nötkärna. Så den där ena sjuksköterske killen skojade och sa att jag byter från "vinterpäls" till "sommarpäls" haha säkert :P det är säkert för att jag har färgat håret så ofta? Tror nästan det.

Jippi, slutar om 45 minuter, Martta ska på KrigsOperan så vi slutar en halvtimme tidigare. :)
Vill också fara och se den, men har inte pengar till det. :( Hade vart kul och se.

Jo och jag kommer bara ha ca 1 vecka sommarlov. Denna sommar alltså. För jag jobbar.
Kanske ledig någon dag hit eller dit, men jag jobbar fördet mesta. Men jag tror inte att jag kommer jobba till kl 18 varje dag iallafall.

Nä nu ska jag ta och kolla om det finns något att göra så de här 45minuterna går fort.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej