Onsdag

0kommentarer

Hej!

Märkte just att jag visst inte skrev igår, men på kvällen var jag med Madde och vi var i en lekpark och pratade med folk :P Sen när jag kom hem typ vid 22-tiden så kollade jag lite på tv, sen somnade jag. Mådde ganska illa, vet inte varför.
Och på natten så har jag jagat spindlar, såg enmassa i min säng och så letade jag efter dom och sku ta dö på dom, men så hittade jag inte dom. Måste ha drömt att dom kröp på mina armar. Spindlar = Blä!

Idag på imorgonen var jag till vårdcentralen och tog blodbrov Igen! Denna gång kom det blod, för jag var inte lika nervös som jag var förra gången och gången före det. Var nog för att jag var så trött :P hihi

I Måndags möblerade jag om i mitt rum också, det blev bra :) hyllan som jag investerade passade bra in i mitt rum, nu ser min lilla lya ut som en liten egen lägenhet, synd att man inte har en egen toalett ;P

Nu ska jag börja packa med min lunch och sen cykla till Station.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej