Onsdag

1kommentarer

Hej!

Idag på morgonen så frågade jag om Elin ville vara med mig idag istället för att fara till dagis. Och det ville hon. :)
Så idag har jag varit med henne och cyklat runt på stan ;P

Men före vi for till stan stoppade jag på en film till henne så sov jag i nån timme. Haha, var så trött.
Ja, sen när vi for till stan så var vi och åt pizza på Amanda, vi åt Vesuvio med kebabsås, mumsigt!
Sen så ville hon ha en piggelin glass så for vi till Station och så köpte jag henne en glass. :P

När vi varit klart på station så ringde jag mommo och fråga om hon var hemma, ifall jag och Elin kunde komma dit och hälsa på, och det var hon så vi cyklade dit. Tog ett tag att cykla eftersom vi hade motvind. :S

När vi väl har kommit fram till mommo ser vi att hon har besök av Moster Doris och Åke. :D
Milton var också hos mommo, så jag lade honom och sova, sen så somnade jag med honom.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar :D Vi ska äta Chili Con Carne, mums!!! Favoritmaten.

Love and Peace

Madde ♥

1 kommentarer

Karroo

08 Jul 2009 22:03

ärligt talat så trodd jag att Tacos var din favvomaat ;))))

Kommentera

Publiceras ej