Nu ska ni få höra

0kommentarer

På hur min dag var i långa drag.

Vaknade mitt i natten av förfärlig magont, gick å drack vatten sen gick jag å lade mig igen. Fast jag visste inte hur jag skulle ha för sovställning så har typ sovit på knä. Fråga inte hur! XD Haha.
Sen vaknade jag vid 7 som jag alltid gör, plattade håret å så, sen borstade jag tänderna. Sen var klockan typ 20 i 8, så börja jag gå mot busskuren. Var där typ 07.49, så kom bussen sen någon minut efteråt. Sen var jag i skolan. Vi började dagen med matte, vi (jag karro, johanna) hade ingen lust alls att jobba matte, så de enda vi gjorde var typ att gnälla ;) sen hade vi försäljning o service, där räkna vi också matte, fyfan, vi räknar matte i typ alla ämnen nu :S
jaja, sen hade vi lunch, då gick vi å åt lax å potatis. Då hände väl inget specc, sen när vi hade svenska så gick vi till studierummet som vi nästan alltid gör, tränade på till provet som vi ska ha imorgon så höll vi på å svamla lite där också, jag fes å så... :P
men va fan, det är ju naturligt.

Sen så hade vi lunch igen, då var jag å gjorde mackor, så kom karro där ba:ge en klick smör, jag ba: Nää ta själv!
Så sa hon till mig att jag tar din kniv ifall du inte ger smöret, så ja ba till henne, inte har ja nån kniv, så kom en lärare där ba till karro, ska du ta min mat eller? :D hahahahahaha!!
Det var så roligt, jag höll på å kissa i byxan!

Sen har det väl inte hänt så mkt mer denna dag.
Fan vad skönt å vara ledig på måndag. :D
På lördag är det dop också...

Stoppar in en ful bild när vi åt Saanas semla




Haha, johanna äter med hela ansiktet XD

Nu ska jag börja plugga!!

Love,

Maddiee ♥
  

Kommentera

Publiceras ej