Moj!

0kommentarer

Hej!
Kom just hem från Kalix. Åkte buss dit efter skolan, mamma ville att jag skulle komma dit å sen åka hem med henne, eftersom det är läskigt att åka själv på E4.an.

Idag i skolan hade vi först Svenska, sen Administration A, och Engelska. På engelskan så skrev vi en uppsats, sen slutade vi. Då var klockan typ kvart i 11. Så det var värsta Chill dagen.

Mamma hittade min lila mössa idag. Fan va bra att hon hittade den. För jag har inte haft mössa på mig på flera månader, och det har gjort att jag har fått öroninflammation. Det var nog på nyårsafton som jag fick det eftersom jag promenerade ute när det blåste. Och inte hade på mig någon mössa.

Snart ska vi äta Pondepanna, jussis specialare. Skit gott.

Fasiken vad jag har börjat lyssna på gammal musik =P

Stoppar in
Never Ending Story



Kommentera

Publiceras ej