Good Evening

0kommentarer

God Kväll folket.
Klockan är typ kvart i åtta och snart ska jag kolla på simpsons. =)



Sen efter det blir det att kolla på filmen "Matte söker Husse" på tv3.

Det är nog min kväll ifall det inte dyker upp något annat. Som exempelvis att jag skulle bli bortrövad av
enarmade utomjordningar. =D haha. det vore något.

Jag sitter och funderar på vad jag ska stoppa på mig för kläder imorgon. Har så mycket i byrån att den inte ens går att stänga. Måste snart bygga ut mitt rum. Så jag får skaffa en sån garderob som kändisarna har. =)
hehe, okej nu överdrev jag, men jag skulle verkligen vara i behöv av en till byrå. Eller större. =)
Måste iallafall städa garderoben och kolla ifall jag inte använder något som jag kan stoppa bort.

Wow att ha en sån här lyxig garderob!



Nu ska jag kolla på tv.

Tjing!

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej