Freeedag

0kommentarer

Yes, idag är det fredag. Skönt! Skönt att få vila lite grann efter en lång skolvecka.

Hela veckan har vart rolig,
Måndagen så var jag lite borta hela dagen, alltså inte borta från skolan utan hjärnan var frånvarande.
Tisdagen var nog veckans normalaste dag.
Onsdag hände en liten incident på aspen, endast de som var närvarande vet vad som hände!! :D:D:D
Torsdag ledde till att jag var nära att svimma på sista lektionen, blev helt vit i ansiktet och åt nästan ihäl mig 
(3 GÅNGER!!) i skolan alltså. JUSSI kommer med ett laxhuvud framför mina ögon, och jag är inte beredd. Skriker som in i helvete, och blir såklart skit skaj.
Och till sist men inte minst:
Fredag. Vrickade foten eftersom jag å Karro tävlade i korridoren, plötsligt hör jag ett knacks, å foten hänger inte med, jag halvdör vid ett fönster.Och Ida skämmer ut mig genom att säga till *P* att jag ville träffa honom förra helgen. Nog för att jag ville det, men det var pinsamt iallafall. =D Tur att jag inte vart där när hon sa det, för då hade jag vart helt röd som en tomat i anskitet.

Det var min vecka, mycket rolig.

BTW, våra mentorer säger att vi måste börja skaffa barn. Usch!
Det säger dom därför att dom behöver barn till skolan.

Nu ska jag ta och fortsätta umgås med Johannnaaaaa!!

Love and Peace

Madde ♥

PS: Moster Evelina, jag saknar er också! ♥

Kommentera

Publiceras ej