Elin

1kommentarer

Elin, min lillasyster kom vid 22-tiden till min säng eftersom hon hade haft en mardröm ooch inte ville sova själv. Jag sa att det var okej att sova i min säng. Jag förde henne till min säng, och gick sedan till köket och kokade makaroner. Och när jag hade kokat makaronerna klart så gick jag till min säng och skulle kolla på that '70s show. Elin var också där och kollade på programmet. Sedan helt plötsligt så går Elin iväg och hämtar en sked från köket och säger:

- Titta madde, jag hämtade en likadan sked som du har, nu kan jag också äta makaroner.
Så började hon sleva i sig makaroner.
Efter en minut eller två sa hon:
- Madde, kan jag få dricka?
Jag sa till henne, okej visst kan du det.
Så drack hon upp lite mer än halva glaset så sa hon till mig:
- Du får dricka vatten istället.

Haha, jag har en ganska rolig lillasyster.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Love And Peace

Madde ♥

1 kommentarer

mommo

03 Jan 2009 18:19

Ellen propellen söt som karamellen.Hon är så smart

Kommentera

Publiceras ej