Eftermiddag

0kommentarer

Kom just hem, slutade koslan vid 20 i tre, mamma kom å hämtade mig efteråt, så for vi till ica å handlade. Sen till Candy World. Nu är jag äntligen hemma efter en lång skoldag. Försov mig nästan på morgonen, vaknade 07.06 av mig själv, klockan hade ringt för länge sen, men jag hade visst inte hört den.

Idag hände en väldigt irriterande grej. Jag var med Ida o Karro på toaletten, så kom vi försent cirka 3 minuter så satte våran lärare frånvaro på HELA lektionen!!
Fatta sur jag blev. Man kommer 3 minuter försent, å han sätter frånvaro hela!
Det är så orättvist.

Såg nu när jag kom hem att jag hade fått Cosmopolitan =) kul å kolla i ngn tidning ifall man inte har något å göra.

Nu ska jag göra i ordning min lilla kvällsmåltid som jag ska käka sen när top medel börjar. Klockan 20. Och snart ska jag äta middag, de ska bli kyckling! Mums!

Ciao!

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej