Dop

0kommentarer

Tjo!
Håller på och göra mig iordning för Kevins dop som är idag :D
Vet dock inte ännu vad jag ska ta på mig för kläder :P

Herregud vad jag städade igår, rensade alla lådor, det blev typ en hel svart sopsäck full med gamla grejjer som jag inte behövde nåmer. Gamla skolpapper, mattehäften och teckningar osv.. Sedan stoppade jag alla mina "tjej-tidningar" i såndär tidningsställ, istället för att ha dem i en låda, det tar mycket mindre plats, lådan var helt sänder också.
Sen har jag gjorde mitt rum "barnvänligt" som jussi säger. Han sa till mig att jag måste göra mitt rum barnvänlidgt när Milton hela tiden springer hit. Så det var vär lika bra att göra det, så han inte tar sönder mer glasgrejer. Igår slängde han en jätte fin vas i golvet. :S

Jaja, kollade på One tree hill igår också,säsong 6 avsnitt 15 men jag tror att jag missat några avsnitt för jag fattade typ ingenting om vad som hade hänt, Brooke och Julian? Osv...

Men nu ska jag ta och fortsätta fixa håret, sen ska jag väl försöka stoppa lösögonfransar ;) hehe
Å sen klä på mig, det är den stora frågan, vill ha mina vinröda högklackade idag. :)

Btw, jag tror att Madde s, och Karro skulle komma till  mig ikväll å ha film kväll ikväll :D eller om dom nu inte svamlade :P
Det ser vi ju sen.

Nä, nu ska jag avrunda..

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej