Chilldag

0kommentarer

Idag är det måndag, och jag har just kommit hem.  Skulle egentligen ha slutat först 13.30, men vi har ingen datakunskap så vi slutade redan 11.10. =D I datakunskapen ska vi snart ha prov, så vi ska träna hemma.
Dagens mat i skolan var rent ut sagt Äcklig! det smakade som bensin luktar typ.. =S
Efter våran lilla trip till matsalen gick vi till fiket å babblade.
Tog även nån bild ;)

Karro å Saana


Saana å Johanna

Kommer även en bild på mig =P


Ja från och med nu ska jag skriva upp mina "dumheter" som jag gör varje dag i skolan.
Idag var det:
* Nös på pappret som Eva gav mig och min grupp. Det var inte meningen.
* Ramlade ner från stolen när jag skulle plocka upp Karros lipsyl i fiket.
* Johanna har i helget fått hjärnskakning så sa jag: Herregud, Johanna hade fått Huvudskakning! :P

Det var nog allt.

Nu ska jag städa mitt rum.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej