Tjaah!

2kommentarer

Hallou!

Sitter hemma hos pappa, väntar på att han ska komma hem, så ska vi äta Pizza! Gott :D hehe...
Haha herregud vad vi har haft roligt i skolan denna vecka. Hehe, i början av veckan kommer jag inte ihåg, men igår å idag kommer jag ihåg! ;D
Iallafall, när jag har käkat macka och druckit mjölk så har johanna börja jävlas medmig så jag har börjat skratta så det har sprutats mjölk Överallt!! Det hände både igår och idag *suck*!!

Hehe, måste börja spela mer poker så jag inte förlorar varje gång. Endast Ida och johanna å karro vet vad jag menar ;) hihi...

Nå nu ska jag ta och äta lite chips så jag inte hungrar ihäl.

Pusshejzz!

Love and Peace

Madde ♥


Johanna är så gullig! ;)

2 kommentarer

Anonym

12 Feb 2009 22:21

hahah! javisst ja!! träpå poker du till helgen! ;) bäst för dig! x)



Ja jag är ju så kulli! ;) xD

Johanna

12 Feb 2009 22:22

Kommentera

Publiceras ej