Sunderbyn

2kommentarer

Hej!
Har varit i Luleå idag hela dagen typ. Först så var jag hos hudläkaren i sunderbyn, pratade med läkaren ocj så. Sen skickades jag till Labbet, där tog dom blodprov från 3 olika ställen på armen! Blev 4 rör. Blev lite yr och så. Hehe mitt blod är konstigt, först rinner det som en kran sen hlt plöstligt så täpper det till och det kommer inte en droppe. :P

Sedan for vi in till stan, där åt vi och promenerade i affärer. Hittade ett par nya solbrillor :D

Jo och idag har jag äntligen fått tillbaka min dator! Och denna gång funar den finemang! :D Fan vad skönt.

Nu ska jag ta och plocka lite kläder från golvet å så.

Ha det bra!

Love and Peace

Madde ♥

2 kommentarer

Hanna

25 Feb 2009 23:27

Hoppas du får fram några svar på vad de är :) De brukar alltid ta så himla lååång tid, iaf här i Älvsbyn..

Mia

26 Feb 2009 13:55

Vad gjorde du i Sunderbyn hos läkaren? ;<

Kommentera

Publiceras ej