Puh

1kommentarer

Äntligen är jag klar med Hemprovet i Samhällskunskap! :D Fan vad skönt att ha det ur världen, då kan man ha en pluggfri helg. Åhnej! kom just på också att nästa vecka på fredag har vi prov i svenska om medeltiden! Usch! 

Idag har jag vart i skolan osv.. Sen direkt när jag kom hem så åt jag, sen började jag med provet. Typ sen klockan 16 tills nu. Shit.. 
Men nu är det ur världen iaf!

Ska ta och göra mackor, å sen ta och lägga mig å mysa i sängen. Hehe, har 3 täcken just nu, det är så kallt här i mitt rum, elemäntet funkar typ inte eller nåt. :P


Jag hade lite lockigt hår idag ;)

Nåniin, nu ska jag göra mackor,
God kväll allihopa!

Love and Peace

Madde ♥ 

1 kommentarer

Moster M

20 Feb 2009 20:08

Hej vännen, nu först såg jag att man kunde kommentera bloggen.. Tänkte bara skriva att jag brukar kika in här å läsa å titta på dina fina bilder du är så fin madde

Kram Moster M

Kommentera

Publiceras ej