Move Shake And Drop

0kommentarer

Fan vad jag är TAGGAD på att dansa alltså!! :D
Ska fan ta och dansa bort mina föter i helgen ;) haha näädå.. :P
Men man blir fan dans-sugen när man lyssnar på Bra dansmusik :D

Har kommit hem för en halvtimme sen. Vi hade ingen datakunskap eftersom jag hade gjort provet å så..
Annars har skoldagen gått bra, bra lektioner och så vidare.. Men maten kunde ha vart bätte. Är alltid hungre när man kommer hem. "Hmm undra varför?"

Jag ska iallafall få äta Tacos idag! :D Gott!!
Måste bara vänta på att mamma kommer hem, så ska vi förhoppningsvis börja äta :P

Får se vad man hittar på ikväll, Top Model  är iallafall ikväll. Gud vad spännande det är, bara 4 kvar tror jag det var. Jag hoppat på att Analeigh vinner hela skiten, ;D

Nu ska jag ta och städa mitt rum, är fan jätte stökigt. :P

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej