Hallåa

0kommentarer

Hej!
Nu har jag ätit goda tacos, jag bjöd mamma å hela familjen till "Madde's Tacobar" hehe, vi lagar tacos så ofta, å gott är det. Så när jag lagar tacos helt själv utan hjälp med grönsakerna osv, då välkomnar jag familjen till Madde's Tacobar. ;)

Nog om tacos.

Idag i skolan fick vi tillbaka Svenska provet som vi hade förra vekcan på fredag. Jag fick G iallafall. Det var ju tur det. Jävla adjektiv å verb å tempus å allt bajs. Blandade ihop allt typ. :S
Men jag fick som sagt G iallafall, tur var ju det, nu väntar jag bara på vad jag fick på engelska, företagsekonomi, och datakunskap. Janne sa att det gick bra på mitt prov om datorerna. :)

Haha, när jag höll på å laga tacos så hade jag på min cd-spelare i rummet, jätte högt, å så dansade jag. Det var kul. Så det är nog därför jag inte är trött nu för jag har vart så uppe i varv. :P

Jaja, nu ska jag ta och sms.a Ida å fråga ifall jag snart ska börja gå till stan. :P
det tar ändå typ en halvtimme kanske. :P är ganska långt. Typ 3 kilometer.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej