Cosmo

0kommentarer

Hej, idag har jag haft värsta chill dagen. Började 8.10, hade 3 lektioner sen slutade vi typ vid 11. =P sedan har man suttit i skolan å väntat på bättre tider till klockan 13.00 då bussen skulle gå. Mamma hade gett mig pengar att fylla på bussresor på kortet, men busschauffören visste visst inte hur den fungerade, så inga resor blev det idag. Får göra det ngn annan dag istället =)

Sedan när jag kom hem så såg jag att jag fått hem Cosmopolitan! Najs! ;D
Sedan gick jag å lade mig, var fan så trött. Sedan väckte elin mig å sa att jag skulle komma å äta. Så åt jag, å nu sitter jag här. Funderar på att sova igen, men då blir det som alltid, att man går å sover sent så är man trött på morgonen. :P

JUSTJA!!
Vi har sovmorgon imorgon till 11.55 :D då kan jag sova nu å sen vara vaken hela natten om jag vill! :D
Najs.

Nu ska jag ta och stoppa in en bra låt,


Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej