Lördag

0kommentarer

Hej!

Jag vet att det var länge sen jag bloggade, men det har varit en stressig vecka och så har jag varit ledsen för att Gammelmommo Saimi har gått bort. :( Hon gick bort i Tisdags då Luciasoarén skulle vara, och jag skulle ju sjunga med i kören, men jag kunde inte sjunga.
Sen igår så hade vi luciatåget i aulan i skolan, så först kände jag att jag inte kunde sjunga, för det var nära att jag skulle börja gråta, men så tänkte jag sen att jag ska sjunga för hennes skull. Så jag gick med alla andra Lucior på scenen och sjöng för fulla muggar :) Det gick ändå ganska bra. Fast jag var jätte nervös.

Väntar på mat, för jag ska om typ 2 timmar och jobba på Stadshotellet. Jag tror att dom ska servera julmat och sen kanske det är lite disco där? Jag vet inte... Men jag kommer nog att jobba ganska sent, kanske till 1 på natten.

Nu ska jag ta ett glas vatten sen förhoppningsvis äta.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej