Torsdag

0kommentarer

Hej!

Har färgat håret och nu är slingorna på G. Ville göra håret fräscht till när skolan börjar så man inte ser ut som en taggbuske i håret :) Nog för att jag vet att jag inte får färga håret, men det skiter jag i nu. :P

Idag har jag på morgonen varit till torneå med mamma o alla. Sen for vi hem, och dom andra skulle sen fara till Rajalla och titta när kungen, drottningen och kronprisessan var där. Jag följde inte med. Istället tog jag cykeln till Jysk och där hittade jag ett billigt och snyggt skrivbord, 2 nya kuddar till sängen och 2 förvaringskorgar. Rea var det där! :D Fick tyvärr inte bordet på cykeln, så fick ringa min snälla pappa och fråga om han kunde skjutsa mig hem med allt. Och det kunde han ♥

Emilia och erica fick mitt gamla skrivbord till deras rum.

Nu ska jag snart gå och skölja ur färgen från håret.

Godnatt!

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej