Onsdag

0kommentarer

Hej!

Igår orkade jag inte blogga, för jag hade fullt upp med min nya telefon :)


Sådär ser den ut! Skit snygg tycker jag! :)

Idag har jag varit i skolan och sen på kalas hos Eila. Hon fyllde år idag. Fikade smörgåstårta och hallontårta, gott vad det :) Tur som var, kunde jag tugga det! :P Var nämnligen igår hos tandläkaren, dör höjde dom upp bettet igen, så nu kan jag inte tugga ordentligt. Eller ja, nästan inte alls =/ Det är jobbigt, för vi har nästan inget flytande som man kan äta här hemma, så då är jag hungrig hela tiden.

Har just bakat muffins med mina muffinsformar som Johan köpte åt mig, dom var i gummi, för när jag använder vanliga så tar jag typ 2-3 stycker per muffins, för annars rinner ju degen ut. Ja, men han köpte muffinsformar i gummi, för då går det inte åt så mycket formar :D haha.
Tog också bild på mina bakverk, stoppar här nu därför in bilder. :)


Det var bara 12 formar, i färgerna limegrön, svart och blå :)


Nu ska jag gå och äta muffins :)


Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej