Tråkigt

1kommentarer

Hejsan Hoppsan!

Nu ska jag skriva hur tråkigt jag har. Jag har inte gjort en rolig sak på hela dagen sen skolan slutade. Har typ bara legat i sängen och lyssnat på Apocalyptica hela dagen. Inte rört mig ur fläcken. Har bara gått uåå å rostat bröd när jag vart hungrig.
ska nog lägga in lite roliga bilder, så ni har roligt iallafall.


Ida, Karro, Jag o Madde
Johanna tog fotot.


Närbild på en Guldfisk
från Djurmagazinet


Fiskar från
Djurmagazinet.


jag för några månader
sen när det var innebandy-tävlingar
i A-hallen.


Elin o. Jag


Vill stoppa clipsen
i håret igen =P


Fina Elin <3


haha, nyvaken?!


Jag vill ha en Munk
från Arnolds =)


Jaag :P


blyga jag :P

Nu orkar jag inte sätta in nåmer bilder.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Love and Peace

Madde ♥

1 kommentarer

Moster E

17 Apr 2009 22:42

Vad håller Maddisen i handen på översta bilden måntro?? Eller är det bara en synvilla?

Kommentera

Publiceras ej