Torsdag

0kommentarer

Hej Hej!

Idag är det valborg, och just nu sitter jag i skolan. Har slutat för typ 1 timme sen, men ska vänta tills matsalen öppnar, sen ska jag ta o äta. =) Jo, kom hem typ vid 22.15 tiden igår? tror jag. Så då orkade jag inte skriva vad jag hade gjort hela dagen, så kan skriva det nu istället.

Dagen började med att jag kom till skolan, hade några lektioner på morgonen, sen lunch och sen svenska. Skrev min novell och lämnade in den. Så det är därför jag inte har ngn svenska idag eftersom jag skrev klart den igår. Sen när vi hade slutat skolan så for jag med Ida till banken, vårdcentralen, och sen till köpcentret. Hon köpte en klänning o strumpbyxor. Sen gick vi hem till henne å chillade. Madde.s kom efter ett tag, och vi stannade hos Ida en liten stund, sen blev vi hungriga och jag o Madde for hem till mig och åt. Jag åt kyckling o ris. Gott :D
Efter jag hade ätit osv, så gick vi in till mitt rum och Madde klippte mitt hår lite grann, typ de slitna topparna..
Sen klippte hon också min pannlugg. Den blev lite kortare än den var förut, men inte lika kort som den blev då när jag klippte själv. Utan den är typ till ögonen..

Sedan for vi ut å åkte moppe, de var kul. =D Stannade utanför station o snackade med lite folk osv..
Sen skulle hon å Tobbe till deras farmor och hämta täckbyxor, så då sprang jag snabbt till Pappa och hämtade lite vaselin. Och när jag kom hem så stoppade jag in 3mm arn i högra örat, och 2mm arn i vänsta örat. 

Sen kollade jag lite på tv innan jag skulle sova, kollade kanske 10 minuter, sen blev jag så trött att jag somnade.
Jag hade en jätte konstig dröm i natt. Drömde typ att jag hittade ett barn under en is, så fick jag ta hand om den. Och den bara bråkade med mig, den rymde iväg tillbaka till isen å sånt där helt sjukt :S
Jo sen hade jag en till dröm om att jag sopade sand i Tornedalsskolan. Hahaha.. faaaan vad sjukt.

De var de jag hade och säga för denna gång.

Hoppas att ni allihopa får en Trevlig Valborg.

Love and Peace

Madde ♥


Min Prinsessa <3

Kommentera

Publiceras ej